نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

پیروزی سبزپوشان پیام مشهد بر آبی‌پوشان تهران

  • کد خبر: ۹۲۱۳۶
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
پیروزی سبزپوشان پیام مشهد بر آبی‌پوشان تهران
پیام توس پس از ۲ هفته ناکامی در لیگ دسته‌دوم فوتبال، بار دیگر به عرصه رقابت بازگشت.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های هفته ششم لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور روز گذشته با انجام ۵ بازی آغاز شد و تیم فوتبال پیام توس خراسان در دیداری خانگی توانست با یک گل از سد حریف خود بگذرد. سبزپوشان مشهدی که از ساعت‌۱۴ دیروز در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد مقابل آبی‌پوشان تهران به میدان رفته بودند، توانستند در پایان با تک‌گل سه‌امتیازی احسان محروقی به یک پیروزی کلیدی برسند.

شاگردان محمد بابایی در این بازی به‌خوبی از وضعیت پیچیده جدول گروه «الف» رقابت‌های لیگ دسته‌دوم آگاه بودند و می‌دانستند شکست در این بازی می‌تواند آن‌ها را تا پله‌های پایینی جدول پایین بکشاند و پیروزی می‌تواند بار دیگر پیام را در کورس مدعیان صعود به لیگ دسته‌اول فوتبال کشور قرار دهد.

نیمه اول| حاشیه‌ها پُر‌رنگ‌تر از متن

نیمه نخست دیدار ۲ تیم پیام توس خراسان و آبی‌پوشان تهران بیش از آنکه نکات فنی داشته باشد، در گیر‌و‌دار حواشی بود؛ دیداری که با ۱۵‌دقیقه تأخیر آغاز شد و دلیل آن نیز نزدیک‌بودن رنگ پیراهن ۲ تیم از‌سوی داور عنوان شد. مسئله‌ای که عجیب است چرا شب قبل از بازی و در جلسه هماهنگی، به آن توجه نشده است. اما این تنها‌حاشیه نیمه اول نبود و در دقیقه ۳۴ آقابرابری، مدافع تیم میهمان، که می‌خواست بازی را زود آغاز کند، ضربه‌ای به امیرحسین طالب‌نژاد، مهاجم پیام، زد که برای دقایقی بازی را به تشنج کشید و بین بازیکنان ۲ تیم درگیری رخ داد؛ اتفاقاتی حاشیه‌ای که موجب کارت‌زرد‌گرفتن حسین هوشیار، مربی گلر‌های پیام، نیز شد.

مسئله حکیمی

اوت‌دستی‌های صادق حکیمی، مدافع پیام توس، یکی از صحنه‌های جالب بازی دیروز بود که بار‌ها تکرار شد. حکیمی در این بازی بار‌ها به سبک نادر محمدی، مدافع تیم فوتبال لیگ‌برتری پیکان تهران، اوت انداخت و با حرکت آکروباتیکش هنگام پرتاب توپ مورد‌توجه قرار گرفت؛ اوت‌دستی‌هایی که البته چندان کارساز نبود و هربار توسط مدافعان تیم میهمان دفع می‌شد.

نیمه دوم| از گل مردود تا گل مشکوک!

با شروع نیمه دوم و مطابق انتظار، پیام توس، میزبان بازی، بر فشار حملاتش روی دروازه آبی‌پوشان تهرانی افزود؛ حملاتی که البته چندان دقیق نبود و هر بار با بی‌دقتی مهاجمان این تیم ناکام می‌ماند. با‌این‌همه در دقیقه‌۷۰ این تیم میهمان بود که روی یک ضد‌حمله دروازه پیام را گشود، اما برخورد مهاجم این تیم درون محوطه جریمه با مدافع پیام از‌سوی داور بازی خطا تشخیص داده شد تا این گل مردود شود؛ مسئله‌ای که به‌شدت با اعتراض نیمکت تیم تهرانی همراه شد.

درست ۲ دقیقه بعد از این اتفاق بود که پیامی‌ها پشت مدافعان آبی‌پوشان صاحب توپ شدند و در‌حالی‌که نیمکت و بازیکنان تیم تهرانی به نشانه آفساید دستشان را بالا برده بودند، ترابی، تعویض طلایی محمد بابایی، به حرکتش ادامه داد و با یک پاس دقیق احسان محروقی را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و مهاجم پیام هم این توپ را به گل سه‌امتیازی بازی بدل کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->